.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

onsdag 25 april 2012

Förnuft och känsla

Blicken framåt!
Förnuftet segrade till sist, gymmet fick stå tillbaka till förmån för en nästan 2 timmar lång promenad. Benen, som känner av gårdagens funktionella pass, var tacksamma över att inte behöva slita i roddmaskinen. Draken är verkligen en övning som tar på hela benet, jag rekommenderar den starkt och kommer att ha kvar den i mina träningspass under lång tid framöver.

Med lite mer än 1 km kvar hem började det regna. Mjukt vårregn. Jag saktade ner på stegen, andades in vårdoften, kände efter, stannade upp helt. Våren är alltid löftesrik, så även i år. Där i regnet lovade jag mig själv att inte titta i backspegeln. Vilket är ditt löfte till dig själv?

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Va gott att du har börjat skriva igen, alltid intressant att läsa. Lyssna nu noga på kroppen. Jag kommer stötta dig. Tillbaka där du vill vara.
    Har din sida som en favorit tittar in varje dag, mycket inspirerande.
    Mvh Gunnar

    SvaraRadera
  2. Hej Annika!
    Hur är läget i sommar värmen, hoppas du kommer tillbaka som bloggare.. saknar läsningen.
    M.v.h. Gunnar
    Ps. Du är en mycket bra inspirations källa. Ds.

    SvaraRadera