.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 30 mars 2010

Tisdagar = glädje

Det är få kvällar som jag är så trött som på tisdagkvällar. Och det är få kvällar som jag är så glad som på tisdagkvällar. Egentligen kvittar det hur trött jag har varit under dagen och vad som hänt. När jag kommer ner till träningslokalen på Bäverns gränd är det fokus och träningsgläde som gäller. Joel Viberg, min PT, har alltid något nytt pass på gång. Allt för att det inte ska bli tråkigt. Jag gillar ju omväxling =)

Idag var inget undantag. Det blev en cirkel med.... tja, det mesta. Kul som bara den och tungt! Jag var rejält trött när jag tog mig därifrån till "det vanliga gymmet" för mina 5000 meter rodd. Väl där möttes jag av ett gäng glada instruktörer att snacka lite skit med och bli peppad av, någonting som var ytterst välbehövligt eftersom mina 26 min (tog lång tid idag!!!!) på roddmaskinen var seeeeeeeega.

Nu när min tisdagsträning är avklarad sitter jag här hemma med världens största leende, =D totalt hög på endorfiner! Träning är världens bästa drog och tisdagar är en av veckans bästa dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar