.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 11 oktober 2011

Tillbaka till livet

Det känns som om mina lungor ska sprängas, ansträngningen är så stor. Jag kippar efter andan. Äntligen är jag uppe för trappan.

De senaste dagarna är ett blurr av feberdimmor. Förkylningen slog som en hammare på en benporslinskopp. Jag blev helt krossad. Idag har febern äntligen gett med sig. Någon träning kommer det inte bli inom de närmaste dagarna, men just nu känner jag mig mest glad över att jag kan gå till jobbet imorgon!

1 kommentar:

  1. Usch fy. Jag fick oxå en sån förkylning som slog bort benen totalt med flera feberdagar. Tog mig tid att ta sig tillbaka och första träningspasset efter var eller rättare sagt fick bli ett "litet mys"-pass.
    Krya på dig
    Kram//Anja

    SvaraRadera