.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

söndag 30 oktober 2011

Vardagspusslet

Måste man äta produkter med märkliga namn, som färdats kring halva jorden, för att vara hälsosam? Hur får man ihop en matlåda som är nyttig utan att kosta skjortan? Är tillskott enda sättet för att bli snabbare eller starkare? Och hur får man ihop träningen med vardagslivet?

"Hur kan du träna så mycket, hur hinner du?" Jag har fått frågan fler gånger än jag kan räkna. Nästa vecka kommer första delen av "Vardagspusslet", en serie med tips på hur man kan få pusslet att fungera. För nej, man behöver inte bo nära en specialbutik i Stockholm eller beställa produkter på nätet för att äta hälsosamt. Det mesta finns i din vanliga affär. Och jag lovar att det finns sätt att få in träning även i en hektisk vardag, precis som att det finns oanade möjligheter att hitta några extra stunder för att ladda batterierna. Jag utlovar inga patentlösningar, det är mina egna tips för hur jag får det att fungera som jag delar med mig av. Förhoppningsvis kan det ge dig några idéer om hur du kan få din vardag att vara både hälsosam och aktiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar