.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

torsdag 8 juli 2010

Glassigt

I den här värmen kan det vara skönt med något svalkande. Om man som jag gillar att äta glass varje dag kan det vara en god idé att försöka hitta lite nyttigare alternativ.

7-Elevens yoghurtglass med jordgubbssmak är min absoluta favorit i år! Men sina 96 kcal/100 g är den definitivt en värdig ersättare för t.ex. Magnum Strawberry White.

Har du vägarna förbi någon av Naked Juicebars ställen ska du defintivt prova någon av deras svalkande smoothies! Lägger du till några extra kronor kan du få proteintillskott o andra nyttigheter istoppat i smoothien. Jag rekommenderar verkligen att du testar Mango Mania.

En av årets glassnyheter från GB heter Solero Pineappel och är en isglass med ynka 60 kcal för hela glassen. Jag har inte hunnit testa den än, men eftersom jag älskar ananas kommer jag säkert gilla den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar