.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

söndag 5 december 2010

Jag - en superhjälte

Om några få veckor är det ett nytt år med nya löften, kort sagt en ny start. Jag har bestämt mig för att inleda det nya året genom att avsluta det gamla med en storstädning av livet. De kvarvarande veckorna ska jag leka superhjälte i mitt eget liv, identifiera bovarna (tidstjuvarna, energibovarna och struktustjälarna) och krossa dem en efter en. De första bovarna jag ska jaga rätt på är strukturstjälarna. Det är några små envisa rackare som tenderar att ta över kalendern med oplanerade inhopp. I små gäng gör de ingen större skada, men på senare tid har jag blivit bombarderad av dem. Dags att ta i med hårdhanskarna!

Som en försmak av mitt mer strukturerade liv kommer jag börja presentera mitt träningsschema här på bloggen. Träningen är visserligen en av de få sakerna i mitt liv som är riktigt strukturerat, men några av er läsare har undrat hur jag lägger upp min träning. Håll koll på bloggens högersida som kommer du fortsättningsvis hitta mitt träningsupplägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar