.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 13 december 2010

Bortskänkes: kramar!

Att få tillräckligt med sömn, äta och träna rätt är en bra start på ett hälsosammare liv. Ändå garanterar det dig inte att du mår bra. När de primära baskraven är tillfredsställda behövs någonting mer.
Som en del av min superhjältesatsning skänker jag bort kramar den här veckan. Kramar, eller beröring i största allmänhet, frigör oxytocin. Det är ett hormon som lindrar både stress och smärta, som får kroppen att bli lugn och tillfreds. Om ni bloggläsare som finns i Uppsala och Stockholm ser mig, och vill ha en kram, så säg bara till! Finns du inte i närheten men känner att du vill ha en cyberkram så skickar du bara ett mail till varldsrekordet@hotmail.com , tillbaka får du kramar, uppmuntran och lite peppning.
Kramas mera den här veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar