.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 7 december 2010

Let´s Zumba!

Eller rättade sagt: Let´s Fuega. Tack vare fina Jelena har jag idag testat Friskis & Svettis variant av zumba. Det var vansinnigt kul även om jag sällan känt mig så fånig. Koordination är inte riktigt min grej och även om jag älskar att dansa är det inte det jag gör bäst. Känner jag mig själv rätt kommer jag strunta i att jag ser fånig ut och dyka upp på nästa veckas pass också!

Därmed inte sagt att jag sträcker mig så långt som personerna i klippet nedan, de kör zumba under vatten till Shakiras låt Waka Waka. Och ja, zumba aqua finns på riktigt som träningsform men du får vanligtvis ha huvudet ovan vatten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar