.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

söndag 6 juni 2010

En förtrollad afton

Tusentals människor som hoppar upp och ner i takt till musik. Personer på en scen som skriker kommandon åt publiken. Det hade lika gärna kunnat vara ett träningskonvent som jag var på igår kväll, men det var en konsert.

Tillsammans med en kompis har jag i helgen varit nere i Göteborg och sett Green Day spela på Ullevi (nya arenan för dig som undrar). Konserten var helt fantastisk och stämningen var verkligen på topp! Nu dagen efter känns det lite som om jag har kört ett långt konditionspass; kroppen är lite seg, en begynnande träningsvärk känns och endorfinnivån är fortfarande hög. Lugnet på tågresan hem är därför väldigt välkommet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar