.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 29 juni 2010

Next Level

Du som varit i Sunny Beach och festat vet att Den Glade Viking är standardstället för de flesta, men då har du missat Next Level. En våning upp från Tropicana hittar du den antagligen bästa baren och klubben i hela Bulgarien. Kanske inte stället för dig som vill ha ett enormt dansgolv, men om du någon gång varit på Sticky Fingers i Göteborg kommer du känna dig som hemma. På Next Level finns hjärta, kärlek, värme, grym musik, de bästa drinkarna och framför allt den bästa klubb-crew jag någonsin träffat på. Sväng vänster efter att du kommit till slutet av Blomstergatan, på väg mot havet. Gå några steg och på höger sida hittar du stället som definitivt kommer att göra dig lycklig! Har du vägarna förbi SKA du hit!Men varför skriver jag om om ett sånt hak på en träningsblogg? Jo, under min semestervecka har jag kört hård uthållighetsträning på dansgolvet. Tack vare stämningen på Next Level och musiken de spelar vet jag att det inte är en omöjlighet att hålla sig vaken under vargtimmarna. Alla steg mot världsrekordet räknas och under den här veckan övervann jag ett stort mentalt hinder.

Lots of hugs and kisses to all of you and thanks for the best dance-nights ever!

1 kommentar:

  1. Welcom back, u have been missed! lots of lots

    SvaraRadera