.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 14 juni 2010

Tid är....

Föregående vecka försvann i ett blurr. Den här veckan kommer jag föra loggbok över vart min tid tar vägen. Stor del av den går naturligtvis till träning och jobb, en del tid till att träffa kompisar. Tillkommer gör restid och tid för att fixa mat, tvätt och disk. Sedan finns det saker som jag skulle vilja lägga mer tid på, som den här bloggen.

Jag gillar att vara metodisk så därför är tidsinventeringen mitt sätt att kartlägga vad som händer och om det är någonting som jag kan omprioritera. Så min fråga till dig är: vad lägger du din tid på och vad skulle du vilja ha mer tid över för?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar