.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

onsdag 15 juni 2011

Del 4: Färdiga träningspass: Halvtid första testrundan

Då var det alltså halvtid för den första testomgången av färdiga träningsprogram. Sammanfattningsvis kan jag säga: hmmm! gällande löpningen och urk! gällande styrketräningsprogrammet.

Löpningen går trögt, trögt, trögt. Det är inte lika trögt som för 2 veckor sedan och jag märker att jag gör framsteg. Dessutom är jag otroligt stolt över mig själv varje gång jag tagit mig ut för en runda. Därav mitt fundersamma men uttrycksfulla hmmm! Om jag kan hålla löpningen igång finns det en liten, mikroskopisk chans att jag någon gång faktiskt kommer att gilla löpning.

Styrketräningen är däremot tråkig. Grymt tråkig. Jag som brukar gilla styrketräningspass som är tuffa och kräver uthållighet håller på att avlida av leda varje gång jag ska köra programmet, trots att det borde uppfylla mina kriterier. Varför det är så mördande trist har jag inte kommit på ännu, men jag har 2 veckor på mig att komma underfund med det. Än så länge förtjänar programmet inte mer än urk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar