.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

onsdag 8 juni 2011

Disciplin? Nej....

Långhelgen levde sitt eget liv, fyllt med bad, Lisebergsbesök, glass och bus med syskonbarnen. Jag packade inte ens upp träningskläderna. De fick ligga kvar i den röda resväskan och samla mitt lite dåliga samvete. Såhär sommartid tycker jag ändå det är svårt att känna riktigt dåligt samvete när träningen uteblir. Med allt frisbee-kastande, bärande på ungar, promenader och cyklade känns det ändå som om kroppen får sitt. Och alla som varit på Liseberg med två busiga barn i 12 timmar vet att det kan göra även den mest uthållige ganska mör.


Man blir trött efter en hel dag på Liserberg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar