.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

fredag 8 april 2011

Färgglatt

Vårens skomode är färgglatt, både när det gäller sportiga streets och vanliga träningsskor. Jag brukar vara lite feg med färger men försöker just nu leta upp ett par skönt gröna streets.


Fast skotillverkarna verkar ha fastnat i en stereotypa könsfördelning. Om man som jag verkligen inte gillar rosa är det just nu väldigt svårt att hitta en träningssko som inte är just rosa. Butikspersonalens svar på varför det är så blev följande: "Det är för att man ska kunna skilja dem från herrskorna." Jaha.... men varför är inte alla herrskor blå i så fall..... Eller ännu hellre, varför måste man dela upp kön i färg?

1 kommentar:

  1. Håller med dig! Om jag nu vill ha en blå träningssko måste jag då leta bland herrstorlekar. Helt jäkla korkat och irriterande!
    Men jag hittade ett par skor till slut. Får hoppas att dom är bra. Är ju ute efter träningsskor av den sorten i fel säsong tydligen.
    Och ja... dom är tjej-färgade... S U C K...
    KRAM

    SvaraRadera