.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

torsdag 21 april 2011

Introducing Pi

Imorse var björkarna skirt gröna. Det är officiellt vår men jag har haft vårkänslor i flera månader, tack vare Pi. Han har skymtat förbi i några inlägg men förtjänar en presentation eftersom han kommer skymta förbi i ytterligare många fler inlägg.

Pi är personen som utmanar mig, stöttar mig, tror på mig och ser rakt igenom mina fasader. Han är den enda personen som vet exakt hur borta jag är efter 29 timmar på en roddmaskin, som vet exakt hur långt han kan testa mina gränser med nya utmaningar, som alltid vet exakt vad han ska säga för att få mig att må som bäst och alltid säger det vid exakt rätt tillfälle. Han är löparen och träningsnörden som bytte gym så att vi ska kunna ses mer.

Han är personen som får mig att le fånigt stort och rodna fast han är flera mil bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar