.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 5 april 2011

Klen

När det kommer till att hantera feber är jag världens klenaste. Antagligen beror det på att min normala kroppstemperatur ligger på ca 36,3 grader. Om kroppen tar sig upp till 37 grader brukar jag känna mig ganska dålig, om det istället är 38 som termometern visar är jag riktigt dålig.

De senaste dagarna har jag spenderat i någon sorts halv feberyra. Tidvis har jag inte riktigt vetat var jag varit. Turligt nog har jag inte behövt vara själv, jag har fått både mat och glass serverat. Nu har febern släppt och jag börjar bli mig själv igen. Förhoppningsvis släpper även förkylningen snart så att jag kan komma igång och börja träna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar