.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 24 maj 2011

Tjuvlyssnat

Jag tror att de jobbar tillsammans, mannen och kvinnan på 56:ans buss. Med små hummanden på passande ställen sneglar han ut genom bussfönstret då och då medan kvinnan pratar på.

"Det är ju mer av en folkfest! Inte alls som Lidingöloppet där allt handlar om tid och man bara jagar efter en tid som är bättre än den man fick förra året. Nä, Vårruset är mycket mer avslappnat, någonting som alla kan vara med i. Det är därför som jag springer det varje år. Och så ger det mig en anledning att träna. Inte för att jag måste ha en bra tid eller så, löpning är sååå bra belönande i sig med alla hälsoeffekter. Eller ja, jag har inte sprungit så mycket för jag får ont lite överallt. Men jag har köpt nya skor och dom blir jag riktigt glad av att se på!"


Träningsskor, en källa till glädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar