.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 26 september 2011

06.00 känns väldigt tidigt

Klockan ringde obarmhärtigt 06.00. Drottningen av snoozande fick en välbehövlig puff från prinsen av morgonpigghet. "Du sa att jag skulle hjälpa till att få upp dig!"sa prinsen leende när drottningen försökte dra täcket över huvudet.

Idag är första dagen för jobbets stegräknartävling och jag kom faktiskt iväg på en morgonpromenad innan frukost. Jag ska inge ljuga och säga att det kändes uppfriskande, jag var i stort sett inte vaken, än mindre vid tillräckligt mycket medvetande för att kunna registrera min omgivning. Men jag tog mig runt och morgonkaffet som jag sippar på just nu känns ovanligt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar