.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 27 september 2011

Hört i omklädningsrummet

Tre mycket unga tonårstjejer har precis kommit in i omklädningsrummet.
"Men titta!" säger en av tjejerna och pekar mot sin bara mage.
"Vaddådå?" svarar kompisen.
"Men, ser du inte va tjock jag är! Jag måste börja banta!" säger tjejen som fortfarande stirrar ner på sin mage.
"Ah guuu!!"
säger tjej nr 3. "Fattar precis vad du menar! Jag orkar liksom inte äta längre".

Jag sneglar mot tjejerna. Hon som tittar på sin mage väger max 45 kg. Hennes mage består av skinn och förhoppningsvis inälvor (om de får plats där innanför skinnet i storlek xxxs).

Hur kunde vi låta det gå så långt att flickor som knappt kommit in i puberteten och inte väger mer än ett frimärke tycker att de är tjocka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar