.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

torsdag 22 september 2011

Morgonstund

Morgonstund har guld i mun. Själv har jag blåbär, i alla fall i min morgonsmoothie. Morgnar är inte den optimala tiden på dygnet för mig. Jag är ofta väldigt trött, oavsett hur mycket och gott jag än sovit på natten. Ibland har jag funderat på att träna på morgonen men avfärdat tanken i samma stund som väckarklockan ringt.

Nästa vecka ska jag ändå göra ett försök att komma upp och ta morgonpromenader innan frukost. Jobbet anordnar en stegtävling som jag slunkit med i. Som den tävlingsmänniska jag är vill jag få så bra resultat jag kan efter egen förmåga samtidigt som jag pressar mig själv lite. Pressningen består i det här fallet av morgonpromenader. Vi får se om jag lyckas... glada tillrop och tips på hur man faktiskt kan motivera sig att gå upp tidigare mottages med största tacksamhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar