.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 20 september 2011

Kärt återseende

Att jag älskar kaffe är knappast en nyhet. Med spänning följer jag rapporterna från forskningsstudier som ibland säger att kaffe är nyttigt i lagom mängd och i andra fall säger att kaffe är något av det värsta du kan få i dig. Jag har bestämt mig för att kaffe är bra, i lagom doser.

Men som sagt, jag älskar kaffe. Jag älskar även Starbucks. Kombinationen är solklar men inte helt enkel om man bor i Sverige och inte besöker Arlanda allt för ofta, där finns nämligen Sveriges enda Starbucks. Snart blir det ändring på det! Inom kort öppnar mitt älskade fik på centralstationerna i Malmö och Göteborg. Ännu en anledning till att åka till Sveriges goaste stad Götet lite oftare!

Bild lånad av Hamid Sarve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar