.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 23 november 2010

Äntligen vinterns första utmaning!!


Jag älskar utmaningar och nu släpper Concept 2 äntligen vinterns första, härliga utmaning! Mellan 25 november och 24 december är det 100 000 meter som gäller. Som belöning får du ett diplom och en keps. Klicka på bilden ovan så får du mer information om utmaningen.

Det kanske låter som en lång sträcka, men om du ror 3300 meter om dagen har du klarat det! Är du ovan roddare är det här egenligen en perfekt utmaning för dig. Genom att ro ca 20 -30 minuter om dagen klarar du utmaningen och får dessutom en bra grund till en fortsatt roddträning.

Jag kommer anta utmaningen, hänger du på?

2 kommentarer:

  1. Självklart är jag med. Kan inte motstå en utmaning.Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Härligt Anja! Med dina långa träningspass kommer du garanterat vara färdig långt, långt i förtid =) Lycka till!!

    SvaraRadera