.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 2 november 2010

Vardagslyxig tisdag

Imorse tog jag med mig kaffe till tåget för att njuta av i lugn och ro. I vanliga fall slänger jag i mig en kopp i farten precis innan jag springer hemifrån. Att verkligen ta det lugn istället har varit ren vardagslyx för mig, jag som älskar kaffe!

Snart måste jag boka tid hos läkare. Mitt högra knä har krånglat till och från. I söndags var det dags igen, helt plötsligt small det till och började göra jätteont. Igår kunde jag knappt gå i trappor. Idag är det lite bättre, men fortfarande långt ifrån bra. Med tanke på att det är ett återkommande problem har jag börjat oroa mig för vad det kan vara, alltså behöver jag ta mig i kragen och kolla upp det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar