.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 1 november 2010

Vardagslyx

Egentligen borde det vara möjligt att se charmen med alla månader, men jag har svårt att se charmen med mellanmånaden november. Det är grått, regnar och är varken höst eller vinter. Med andra ord är det helt rätt månad för att sätta lite lyx på vardagen.

Jag är dålig på att vardagslyxa. Den här veckan utmanar jag er och mig själv till att göra någonting varje dag som är lite extra, någonting som sätter guldkant på just den dagen. Min guldkant idag är tända ljus och ett glas myntate, väldigt sött och väldigt gott.

2 kommentarer:

  1. Yogi Tea Detox kan rekommenderas också. Jättegott.

    SvaraRadera
  2. Det låter som någonting jag borde testa, tack för tipset! =)

    SvaraRadera