.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 15 november 2010

Träning har sitt pris ibland

"I sådana här lägen är det lika bra att röntga så fort som möjligt. Det är nog bra om du kan åka upp direkt till sjukhuset". säger min läkare och tittar allvarligt på mig. "Risken är att det finns lösa benbitar som måste opereras bort så fort som möjligt."

Oceaner av tankar hann flyta genom mitt huvud på väg upp till sjukhuset, i väntrummet, under röntgenapparaten. Tankarna snurrar fortfarande. Jag vet att det inte finns några lösa benbitar i mitt knä eftersom någon tittade på min plåtar innan jag skickades hem, men antagligen är det en miniskskada. Tänk om jag inte längre kan ro eller ens träna obehindrat. I nuläget är allt jag kan göra att andas lugnt och försöka tänka positiva tankar om att allt ordnar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar