.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 22 november 2010

Lyckligt lottad

I lördags tackade jag alla underbara människor som hjälpte mig under världsrekordet med AfterRow, en riktigt stor fest helt enkelt. När jag stod där bland alla människor kände jag mig otroligt lyckligt lottad, inte för att jag slagit världsrekord utan för att jag har så många underbara människor i mitt liv.

Tack för att ni är ni och ställde upp då som alltid, vad skulle jag göra utan er?! Ni är världsbäst allihop!
Linda (världens bästa kompis)
Fredrik (världens bästa cheesecakemaker)
Joel (världens bästa tränare)
Per (världens bästa tiger)
Helena (världens bästa på att ge goda råd)
Jelena (the worlds best dancer)
Hessam (världens bästa lyssnare)
Andrew (världens bästa dj)
Åsa (världens bästa hårmodell)
Ni är så klart världsbäst på så många fler sätt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar