.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

torsdag 11 november 2010

Företagshälsovård

På mitt jobb satsar man ganska medvetet på företagshälsovård genom att erbjuda friskvårdstimme, föreläsningar om hälsa, tävlingar m.m. Senast i raden erbjudanden hakade jag på: Three Minute Yoga.

Three Minute Yoga beskrivs som medicinsk yoga online. Efter att ha surfat runt bland övningarna måste jag erkänna att jag är fast! Det finns flera olika övningar att välja mellan, det går att sätta ihop sitt eget program och det bästa av allt är att du kan få påminnelser om att det är dags för dig att ta en mikropaus.

Kanske dags för dig att traska iväg till chefen och fråga om ni också kan få köra Three Minute Yoga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar