.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 29 november 2010

Blog awards!

Ett jättestort tack åtföljt av en varm kram till Sara aka Träningsglädje som tycker att att jag är imponerande! Jodå, jag har fått en "cherry on the top award". Med en award följer ansvar och mitt uppdrag är nu att:

1. Tacka personen jag fick den av
2. Kopiera utmärkelsen till min blogg
3. Dela 3 saker som jag gillar med er läsare
4. Skicka utmärkelsen till 5 bloggare som jag tycker förtjänar den

Just den här bloggen är nog en av de minsta träningsbloggarna. Ni är några trogna läsare och stundtals tillkommer några. Men det är i mångt och mycket ni som gör bloggen! Ni ger mig respons när jag som mest behöver det, kommer med glada tillrop och ser till att jag kämpar vidare. Utan er hade jag slutat blogga efter att rekordet var slutfört, men tack vare just er bloggar jag inte bara vidare utan funderar även som bäst på att satsa på ett nytt världsrekord.

Andra personer som imponerar på mig är:
Jonas Colting, en av få som inte avfärdade min satsning på världsrekord. Grattis till ditt silver på Ultraman World Championships!
Dave Holby som är en mer inbiten roddfanatiker än vad jag är och som dessutom gör det för ett gott ändamål.
Äta träna kämpa får mig att känna glädje när motivationen känns tung.
CrossFit Nordic har kanske inte en blogg i den traditionella bemärkelsen men underlättar min träning med att ge mig färdiga pass.
Joel, som antagligen hade bloggat om han bara haft tid. Istället ägnar han sig åt att vara världens bästa tränare till en världsrekordhållare.

Nu kommer jag försvinna några dagar, en jobbresa väntar. Men jag ser fram emot att ladda upp med nya inlägg när jag kommer tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar