.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 27 september 2010

Världsrekordet i bilder

Campus 1477 var stället där rekordet genomfördes. Lokalerna är bara några månader gamla, ljusa och luftiga. Under rekordförsöket var jag tacksam över de stora glaspartierna som jag satt bredvid, det var en välkommen distraktion att kunna titta ut! Under hela tiden fanns det någon med mig, dag som natt. Här är Linda som hadeett av morgonpassen, en ganska mysig bild som visar stämningen. Under långa studer var det ganska mysigt med många kompisar som hängde och peppade.
Mot slutet blev det lite tugnt, jag hade väldigt ont i ryggen och var inte det minsta intresserad av att äta eller dricka trots att jag verkligen behövde det. Då blev det skämtsamt trugande från kompisarna som hjälpte till.
Allt har ett slut och efter 26 timmar effektiv roddtid var rekordet slut. Efter en segergest stapplade jag av maskinen, utan att riktigt ha förstått vad jag verkligen genomfört. Såhär dagen efter har jag fortfarande lite svårt att förstå vad det är jag genomfört, men jag är väldigt nöjd!











2 kommentarer:

  1. fy fanken vad bra!!! stort grattis!!!!!! ska tänka på dig när jag cyklar i 24 timmar på lördag!

    SvaraRadera
  2. Tack!! =) Och jag ska tänka på dig på lördag, glöm inte gelöverdrag till sadeln!!

    SvaraRadera