.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

torsdag 2 september 2010

Premiär för "Veckans roddpass"

Det är alltid kul när ni bloggläsare lämnar kommentarer och ibland kommer ni med förslag eller ideér som kan göra bloggen bättre. Så föddes idén om veckans roddpass. Framöver kommer jag varje vecka lägg upp ett träningspass. Svårighetsgraden varierar, men du kan alltid ge det ett försök!

Premiärpasset:
Uppvärmning 5 min
5 min @ 85% av maxpulsen
2 min @75% av maxpulsen (det är inte säkert att du hinner få ner pulsen, men försök)
10 min @ 85% av maxpulsen
3 min @ 75% av maxpulsen
15 min @ 85% av maxpulsen
4 min @ 75 % av maxpulsen
20 min @ 85% av maxpulsen (det kommer vara tungt, men du är snart klar!!)

Glöm inte bort att stretcha ordentligt, speciellt bröstmuskler och baksida lår! Har du frågor om passet så lämnar du en kommentar som jag svarar på. Ett tips för att komma ihåg passets delar är att skriva ner hela passet på en post-it och sätta fast framför dig på maskinen. Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar