.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

onsdag 6 oktober 2010

Maxad!

Igår var det återigen träning med pt Joel. Eftersom musklerna fortfarande är ganska svaga blev det inte några vilda crossfit-cirklar. Istället blev det en del teknikträning vilket man aldrig kan få för mycket av. Dessutom testade jag bänkpress för första gången på 15 år.... på den tiden kunde jag inte ens lyfta stången. Nu maxade jag på 40 kg och känner mig grymt nöjd!

4 kommentarer:

  1. Hur ser en dags matintag ut för dig?
    //Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!
    Eftersom jag siktar på att gå ner till lättvikt ser mitt kostintag lite annorlunda ut nu mot när jag hårdtränad. Idag äter jag:
    Frukost: 1 tallrik fil med fiberflingor, solrosfrön och några russin
    Mellanmål 1: Äpple
    Lunch: Hemgjord hamburgare (ca 200g) med fullkornsbröd och babyspenat.
    Mellanmål 2: 1 kiwi med lite keso
    Mellanmål 3: 1 banan
    (träning)
    Middag: Fiskgryta, liten portion ris, stor portion stekt zucchini.
    Vatten som måltidsdryck och ca 3 koppar kaffe med lättmjölk under dagen.

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat i bänkpressen. Själv har jag inte vågat maxa där än. Men ska nog prova.....
    Lycka till att gå ner till lättvikt. Jag äter ungefär som du. Är fortfarande på väg ner. Har många kg kvar.

    SvaraRadera
  4. Anja, du borde testa att maxa, det var jättekul! Vågar jag fråga vad din målvikt är?

    SvaraRadera