.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 25 oktober 2010

Skärpning!

Jag skulle kunna säga att jag borde skärpa mig med blogginläggen, men jag har den senaste veckan befunnit mig i stort sett utan nät. Då är det svårt att blogga hur gärna jag än vill!

Någonting annat som varit svårt är att tänka på vikten. Jag har gästföreläst i Göteborg och bott hos mina föräldrar under tiden. Mamma har lagat all min favoritmat. Dessutom bakade hon bullar som hon vet att jag älskar!! Någon träning har det inte heller blivit... och jag som ska ner till 61 kg för att bli lättviktare.

Döm om min förvåning när jag kom hem och såg att vågen stått hyffsat still, den visar 64,3 kg. Nu är det ändå skärpning som gäller för att komma ner i vikt. Min plan har tidigare varit en vääääldigt långsam viktnedgång, men jag har ångrat mig. Kilona ska bort och fort ska det gå. Fortsättning följer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar