.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 18 oktober 2010

Nätskugga

De senaste dagarna har jag befunnit mig mitt ute i skogen där inget internet existerar. Eller tja, det existerar men jag har inte haft tillgång till det. Att inte ha möjlighet till ständig uppkoppling ger perspektiv på tillvaron, jag har insett att världen inte går under för att jag inte kollar Facebook eller kollar mailen stup i kvarten.

Kommande dagar fortsätter jag att vara på resande fot, men nu tillbaka i it-civilisationen. Jag är tillbaka i min gamla hemstad Göteborg och blev välkomnad av det klassiska vädret: regn. Vi får se om jag lyckas dela med mig av några godbitar härifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar