.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

torsdag 7 oktober 2010

Nödlösning

Idag har varit en väldigt lång dag, jag var hemma från gymmet först vid 22-tiden. Efter träning ska man äta, men att laga en stor måltid sent på kvällen känns inte vidare kul. Ikväll blev det därför en nödmacka: hembakat bröd med tonfiskröra och till det en Gainomax. Tonfiskröran är väldigt god, vill du göra den själv rör du ihop:
½ burk tonfisk
1½ tsk röd pesto
2 tsk cream fraiche mini
lite salt och peppar
Vill du ha en extra proteinkick tillsätter du lite kesella lätt. Kan tänka mig att det även blir väldigt gott med lite finhackad rödlök att toppa mackan med!

psst! Brödet bakade jag såklart inte ikväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar