.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

torsdag 3 mars 2011

Frustration

Det är 3 dagar sedan jag fick gipset och jag känner mig redan lite frustrerat uppgiven. Saker som annars är vansinnigt enkla är nu vansinnigt svåra. Försök t.ex. att klämma ut tandkräm på tandborsten med en hand, eller dra upp dragkedjan på jackan. För att inte tala om att diska eller duscha. Det förut självklara kan i vissa stunder kännas ouppnåerligt.

2 kommentarer:

  1. Usch din stackare!
    Jag gick själv med högerarmen i gips en hel sommar.
    Man inser verkligen nyttan av två armar när man bara har en :-)

    SvaraRadera
  2. Tack! Men det kan inte ha varit kul för dig att vara gipsad under sommaren, tror att jag har lite tur i oturen att det inte är badväder. Man får försöka vara glad för det lilla =)

    SvaraRadera