.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 30 augusti 2011

Älskade skor

Flyttlådor. Så stavas helgens träning. Det var maraton i att bära kartonger till nya bostaden och svarta sopsäckar till tippen. Efter två rundor till tippen med en fullastad kombi började jag smått fundera på vad jag samlar på mig för grejer egentligen. Inte är det träningsprylar, de upptog bara 1 låda. Köksprylarna tog upp en hel del plats men framför allt visade det sig att jag har flyttat skor. Massor med skor.

Som träningsbloggare borde jag antagligen sukta efter sneakers i läckra färger men nej, mina skor är så långt ifrån träningsbetonade man kan komma (jag äger förresten bara 3 par träningspjucks) Kanske dags att börja träna stilettorun?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar