.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 1 augusti 2011

Tillbaka i vardagen

Eventuellt finns det inte en tråkigare rubrik på ett blogginlägg än "Tillbaka till vardagen", för hur många av oss längtar egentligen tillbaka till vardagslunken? Jag gör det, kom jag på efter 20 min på tåget till jobbet imorse. Det ska bli skönt att komma in i fasta träningsrutiner, få möjlighet att ha en bättre kosthållning, få känna längtan efter att sjunka ner i soffan på fredagskvällen.

Jag ser verkligen fram emot den här hösten! Efter mycket vila och försiktig träning är jag äntligen skadefri och kan börja satsa på nästa världsrekord. Dessutom bjuder de kommande månaderna på spännande nyheter, vänta får ni se!

Om det är din första dag tillbaka på jobbet idag och du längtar efter den soldränkta stranden du nyss var på, fundera över vad du har att se fram emot i höst. Ingenting? Fundera då på vad som skulle göra din höst lite mer färgglad. Möjligheterna är oändliga, det är bara du själv som sätter gränserna.

En middag på ett mysigt torg i Spanien kan vara underbart, men en mysig kväll hemma är inte så dumt det heller!

1 kommentar:

  1. ja, det känns helt okej att snart avsluta semestern när 1) det finns mkt kvar av sommaren under augusti och 2) det snart kommer en riktigt kul höst! :)

    SvaraRadera