.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

fredag 5 augusti 2011

J som i.....

Ja! Gårdagens spinningpass blev verkligen så kul, jobbigt och härligt som jag trodde. Med bra låtar och duktig instruktör trampade jag och en resten av den fullsatta klassen igenom närmare en timme av olidliga backar och stående raksträckor med med hisnande tempo.

Efter sista låten hängde jag flåsande över styret med hälften av min kroppsvikt förvandlad till svett under och på spinningcykeln. Då, när jag trodde att jag inte kunde bli mer nöjd, tittade instruktören på mig med ett stort leende och sa "Bra jobbat!" Nöjdheten steg en grad till, ingen gruppträningsinstruktör har någonsin under hela mitt liv sagt någonting till mig. Och visst, man kanske inte behöver få beröm för att känna att man har gjort en insats, men för mig blev det den perfekta starten på höstens hårdträning!

Glad, nöjd och otroligt trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar