.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 25 maj 2010

Ansiktet på en vinnare

Idag känner jag mig som en vinnare! Jag har genomfört mitt andra maraton på roddmaskin och slog personbästa med nästan 3 minuter.

På många sätt var det här ett bättre maraton än det förra även om svårigheterna var stora. Den här gången genförde jag det hela utan back-up crew, det blev en helt annan mental utmaning. Istället för att ha någon som sa åt mig att jag kunde klara det var jag tvungen att själv motivera mig igenom hela loppet. En annan stor skillnad är att den här gången känner jag mig verkligen nöjd! När det hela var över kände jag att det hade fungerat att köra på ett tag till. Den känslan, i kombination med personbästat, ger mig verkligen ett kvitto på att jag är på rätt väg. Därför är bilden på mig härintill en bild på en vinnare, en person som är trött och glad efter ett maratonlopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar