.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 18 maj 2010

Poolparty

Träningen hos Joel ikväll bestod av burpees och en cirkel bestående av alla komponenter som ingår i burpees: armhävningar, "bergsklättring" och upphopp. Utöver detta blev det teknikträning för att få mig till att någon gång lyckas göra chins. Mycket av träningen med Joel har varit crossfit-inspirerad på sista tiden och därför blev det kipping chins som jag tränade ikväll. Strikta chins är någonting som definitivt ligger i framtiden, men kipping känns överkomligt även om jag än så länge inte klarar det.

Kort sagt var det som vanligt hård träning och jag kämpade hårt för att göra om gymmet till en pool. Tror att jag fått i mig minst 1½ liter vatten efter passet som kompensation för vätskeförlusten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar