.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 4 maj 2010

Och dagens övning är...

Joel hade planerat in teknikträning under första delen av passet ikväll och en cirkel under andra delen. Teknikträning är alltid krävande för både fysik och psyke. Dagens övning var front squats, en övning som jag egentligen inte gillat tidigare. Men ens uppfattning om saker och ting är till för att ändras. Efter att ha gått igenom tekniken ordentligt började jag tycka att det var riktigt kul även med front squats!! Det är nästan så att övningen aspirerar på att bli en ny favorit.

Om du läst mina inlägg om PT-träning tidigare så vet du redan att jag tycker att Joel är den bästa PT som finns. Nu kan du som bor i Stockholm också få träna med en personlig tränare i toppklass, ta dig bara till Ylab så hittar du honom där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar