.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

söndag 9 maj 2010

Högspänning

Motivationen finns gömd någonstans inom mig, som en högspänningsledning utan kraft. Den väntar bara på att kraften ska slås på.

Idag har jag kört uthållighet i etapper. Först 1½ timme lågintensiv träning i form av mycket rask promenad, det gäller helt enkelt att ta vara lite på vädret och våren. Senare körde jag ett roddpass i 1 timme, uppdelat på 15 min vardera @ MP, 10 KP, HMP och MP, direkt efter rodden följde en joggingtur på löpbandet. Kroppen höll ihop bra. En kort stund kände jag till och med ett litet adrenalinrus. Kanske är jag redan på väg att hitta strömkällan.

2 kommentarer:

  1. Ge inte upp. Kraften/motivationen finns där. Snart har den kommit upp till ytan igen. Vi drabbas alla av "motivationskriser". Kämpa på
    För egen del blev det ingen helmara i april. Var inte redo. Men den kommer. Jag fortsätter mot miljonen iaf. Närmar mig med stormsteg.

    SvaraRadera
  2. Tack Anja! Din peppning betyder mycket! Spännande att du snart knapat in miljonen, det är riktigt stort =)

    SvaraRadera