.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

torsdag 27 maj 2010

Ska bara...

Med ca 3000 meter kvar på maratonet i tisdags small det till i vänster knä. Jag vägrade ge upp utan genomförde loppet. Igår var jag till hälften däckad med feber men idag kändes det bättre. "Jag ska bara testa lite lätt hur knät känns" tänkte jag eftersom det inte gjort ont under dagen. Efter 2000 meter lugn rodd gjorde det ont, riktigt ont. Nu har jag lovat mig själv att låta mitt knä få vila en vecka. Jag är lite rädd att det inte ska kännas bättre, men jag hoppas hårt att det om några dagar inte känns alls.

1 kommentar:

  1. Ta det nu riktigt försiktigt med ditt knä så du inte får långvariga problem. En vecka låter lite i minsta laget, två-tre veckor utan någon tyngre belastning så länge du känner minsta smärta vid vanlig långsam knäböjning.

    Krya på dig och hälsa gubben.

    SvaraRadera