.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

lördag 8 maj 2010

Ärlighet

Det är först när jag slår på datorn som jag bestämmer mig. Jag ska vara ärlig. Ni ska få en sann bild av hur det är att träna stenhårt mot ett högt uppsatt mål. Här kommer därför den hårda men ärliga sanningen.

Jag har tappat motivationen.

Någonting har försvunnit och med den motivationen som drivit mig. Jag kör mina träningspass men känner inte längre den där adrenalinkicken som får mig att gå vidare. Att lägga ner målet att slå världsrekord är inte ett alternativ, the show must go on. Det är inte över än och jag ska hitta den där lilla gnistan som finns kvar långt inne i mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar