.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

onsdag 25 augusti 2010

Beroendeframkallande


Jag har gjort några erkännanden tidigare i den här bloggen och nu är det dags för ett till: jag är beroende av Vitamin Wells flytande vitamin- och mineralbomber.


Ett beroende kan starta på många sätt. För min del var startskottet att jag antogs få i mig för lite zink, någonting som tydligen inte är helt ovanligt om man tränar mycket. I mitt sökande efter en quick-fix testade jag Reload. Sedan var jag fast... och beroendet gäller numera inte bara Reload utan även alla andra drycker som Vitamin Well producerar. Jag är helt lycklig av att det finns ett relativt kalorifattigt men gott och nyttigt alternativ till smaksatt vatten när törsten sätter in och kranvatten känns tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar