.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

fredag 13 augusti 2010

För nybörjare

Om du råkat kika in på den här bloggen och aldrig provat på roddmaskinsträning hoppas jag att du blir lite nyfiken att prova på. För att få lite hjälp med att komma igång är det bra att ha ett fastställt träningsupplägg. Ett väldigt bra upplägg är the Pete plan för nybörjare. Det är ett 24-veckorsprogram som successivt bygger upp både kondition och styrka. Våga testa, jag lovar att du inte har något att förlora men allt att vinna!

2 kommentarer:

  1. Skulle vara kul om du hade en tabell med dina mätresultat från det du började statsa på ultradistans så man kan följa din utvecklingen framåt. /Erika

    SvaraRadera
  2. Intressant! Jag ska kolla runt och se om jag har kvar några gamla tider. Måste erkänna att jag i början inte var så jätteduktig på att föra träningsdagbok så mina äldsta resultat är nog för evigt bortglömda. Men som sagt, jag ska se vad jag kan hitta!

    SvaraRadera