.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

torsdag 10 februari 2011

Boot Camp vs Barcelona

I nästan ett år har jag sett fram emot Blogger Boot Camp, ett träningsevent som vänder sig till bloggare och alla er som läser bloggarna. Förra årets program var fullproppat av spännande pass att testa och årets program verkar ännu mer intressant.

Med pirr i magen har jag väntat på att anmälan till årets Blogger Boot Camp skulle öppna och glädje när den gjorde det för ett tag sedan. En glädje som förbyttes i lite besvikelse när jag såg att eventet går av stapeln 16-17 april. Då befinner jag mig nämligen i Barcelona, förhoppningsvis på någon trevlig uteservering med solen i ansiktet. Men ni som läser bloggen har full möjlighet att anmäla er. Ta chansen till lite extra inspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar