.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 7 februari 2011

Du är bättre än du tror!

Det kommer aldrig att gå, jag orkar inte...
Klart att det kommer gå, inte långt kvar nu!
Mina händer gör ont! Jag vill inte längre!
Men du vill inte ge upp heller!
Det kommer ändå inte bli någon bra resultattid, lika bra att sluta...
Man måste inte slå personbästa varje gång, du kan vara nöjd bara av att ha genomfört det här!
...men... nu är det inte så långt kvar. Jag kanske klarar det ändå!

Det spelar ingen roll om det är korta eller långa sträckor, personen du tävlar eller tränar mot är dig själv. Du är din egen värsta fiende eller ditt eget största stöd. Det är upp till dig, du är den du själv gör dig till. Du är starkare än du själv anar, du är bättre än du ger dig själv cred för.

För min egen del är det lite mer än en månad kvar till ett maratonlopp på roddmaskinen, då ska jag ytterligare en gång bevisa för mig själv att jag är starkare än jag tror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar