.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

måndag 14 februari 2011

Ett lyft för matlådan

Söndag kväll: Solen strålar som aldrig förr, kylan har gjort mina kinder röda. Jag sätter nyckeln i dörren till lägenheten och går in i värmen. Vad?! På hallmattan ligger ett paket. "Puss & kram på alla hjärtans dag" står det skrivet med bläck direkt på omslagspappret. Inget namn.

Två frågor infinner sig med en gång: Vem är det från och ska jag öppna med en gång? Jag öppnar. Innuti finns världens sötaste bag, gjort enbart för att transportera matlådor. Den är perfekt! Jag kastar mig över telefonen för att ringa bästa vännen. Hon skrattar när jag säger varför jag ringer. Självklart är presenten från henne!

Om du inte har turen att ha världens mest fantastiska bästa vän som förser dig med söta saker, men ändå vill ha en egen bag för matlådan kan du införskaffa en på Lagerhaus (matlåda alltså, inte bästa vän).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar