.

Det var inte omöjligt. Jag har klarat det. Att slå världsrekord i ultradistans på roddmaskin.
25-26 september 2010 blev jag världsrekordhållare.

tisdag 22 februari 2011

March Madness igen!!!

Nu är det dags att börja ladda igen för Concept2:s roligaste och tuffaste utmaning: March Madness. Den gör verkligen skäl för namnet. Under minst 25 av månadens 31 dagar ska du ro minst 5000 meter/dag. Den mer avancerade utmaningen är att ro minst 10 000 meter/dag.

Jag körde utmaningen förra året och den är verkligen galet jobbig! Är du inte van vid roddmaskinsträningen kan jag inte rekommendera den här utmaningen, men om du kört en del roddmaskin och vill bita i något rejält är det här värt att testa! Är du inte van roddare men ändå vill utmana dig själv kan du köra en egen utmaning med 1000 eller 2000 meter/dag.

Än så länge jag jag inte bestämt mig för om jag ska köra den "vanliga" utmaningen med 5000 m/dag eller köra den mer avancerade med 10 000 m/dag. Mars kommer bli en hård månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar